1399/10/10 18:46:29

شهردار کرج گفت:همه توان خود را برای میزبانی شایسته و در حد و شان ایران اسلامی به کار می گیریم.

به گزارش روابط عوموی هیات فوتبال استان البرز و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون،دکتر علی کمالی زاده، شهردار کرج پس از برگزاری جلسه برخط دبیرکل فدراسیون با روسای هیاتهای فوتبال، شهردار های شهرهای معرفی شده به عنوان میزبان رقابتهای جام ملتهای 2027 عنوان کرد: نشست بسیار خوبی را با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار کردیم و نقاط مختلف درباره این اتفاق مهم را بررسی کردیم.میزبانی این رویداد مهم باعث رشد و ترقی بسزایی خواهد شد. بر همین اساس از هیچ تلاشی برای میزبانی مطلوب و بدون نقص دریغ نخواهیم کرد و فدراسیون فوتبال در این مسیر همراهی همگانی را خواهد داشت..
وی تصریح کرد: جام ملت های آسیا یک اتفاق بین المللی است که چند دهه در ایران برگزار نشده و اگر میزبانی این بازیها به ایران داده شود از لحاظ سیاسی، اقتصادی، ورزش و اجتماعی نیز تاثیرات مثبت فراوانی را رقم خواهد زد. بدون شک برگزاری این رویداد بسیار بزرگ باعث خواهد شد تا جوانان به ورزش بیش از پیش ترغیب شوند..
شهردار کرج در ادامه گفت: بحث دیگری که باید به آن اشاره کنم، موضوع ارتقای کیفیت اطلاع رسانی در میان جامعه است. رسانه ها از این رویداد مهم می توانند بهترین اطلاع رسانی و عملکرد را داشته باشند. در بحث توریست و صنعت نیز به دلیل حضور تماشاگران و هواداران تیم ها به کشور می توان شاهد رشد بود..
در همین حال،از دیگر تاثیرات مهم این میزبانی می توان به رشد در ساخت ساز، ساخت هتل ها و استادیوم ها اشاره کرد که بهترین و آخرین امکانات را در بحث سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشیم.
دکتر کمالی زاده در پایان گفت:کرج نیز به عنوان یکی از شهرهای پیشنهادی میزبان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده که در صورت انتخاب بدون شک تمام توان خود را برای میزبانی شایسته و در حد و شان ایران اسلامی به کار خواهیم گرفت.