1397/11/29 18:13:06

دعوت از 9 البرزی به اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانانو به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز

با اعلام فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان (زیر هجده سال ) در سه گروه از تاریخ دو اسفند ماه به مدت شش روز در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

دعوت از 9 البرزی به اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان

 به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز و با اعلام فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان (زیر هجده سال ) در سه گروه از تاریخ دو اسفند ماه به مدت شش روز در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

محمد امین مختار زاده ، محمدرضا یوسفی ، محمدعلی خمس آبادی ، عمرای جادکه ، امیرمحمد علی نژاد ، علی باشکنده ، علی میلاجردی مهدی فلاح نسیمی و امیر محمد علی نژاد 9 بازیکن البرزی دعوت شده به این اردو می باشند.

 

اما نکته حائز اهمیت این می باشد که پیش از این اردو مسابقات دانش آموزی کل کشور به میزبانی هرمزگان برگزار گردید و تیم منتخب البرز با سر مربیگری داوود عنبرستانی (مربی تیم ملی دانش آموزی ایران ) در این مسابقات حضور داشتند و پنج بازیکن دعوت شده به این اردو از تیم دانش آموزی استان البرز می باشند .لازم به ذکر است که در اردوهای قبلی نیز شش بازیکن دیگر به نام های امیر حسین عزیزی ، امیر جعفری ،محمدرضا باقری ،نوید با ادب، ابراهیم غلام نژاد و عرشیا برامکی از این تیم به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند.

این امر نشان از این دارد که توجه و همکاری آموزش و پرورش با هیات فوتبال میتواند باعث رشد و پیشرفت ورزش پر طرفدارفوتبال در سطوح بین المللی نیز گردد