1396/04/21 18:38:35

 ( توقعات از تیم‌ ‌ملی بسیار بالا است
مظفر: قصد تغییر در برنامه کادر قبلی نداریم/

‍ ( توقعات از تیم‌ ‌ملی بسیار بالا است
مظفر: قصد تغییر در برنامه کادر قبلی نداریم/
 کادر فنی تیم ملی فوتسال که به تازگی مشخص شده است امروز (سه شنبه) پیش از برگزاری نخستین مرحله تمرینی ملی پوشان در نشست خبری شرکت کرد.
به‌ گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال با نوان که به همراه کادرفنی خود در نشست خبری حضور داشت ، گفت: تا زمان رقابت های داخل سالن ترکمنستان هفت مرحله اردو توسط کادرفنی گذشته برنامه‌ریزی شده است و قصد تغییر این برنامه‌ها را نداریم. از زحمات و افتخارات کسب شده کادر فنی قبلی تیم ملی در دوره گذشته تشکر کنم.در تیم‌ ‌ملی فوتسال پست موقت است و مشخص نیست که تا چه زمانی فرد در تیم‌ ‌ملی حضور دارد. مهم این است تا زمانی که مسئولیتی که بر عهده مان است را به بهترین نحو انجام دهیم.
وی در ادامه افزود: 50 تا 60 جلسه تمرینی تا زمان اعزام به مسابقات داخل سالن برگزار می‌شود که امیدوار هستیم طبق برنامه پیش برویم و از مدت زمان کمی که در اختیار داریم نهایت استفاده را ببریم. بازیکنان دعوت شده به اردو از قبل مشخص شده‌اند و در حال‌ حاضر امکان تغییر وجود ندارد. از نفرات حاضر در اردو راضی هستم و از این لیست دفاع می‌کنم چرا که نفرات مدنظر در اردو حضور دارند. در رابطه با تغییر سیستم و تاکتیک دقیقا نمی‌دانم که کادرفنی قبلی چه برنامه‌ای داشته است. هر مربی شیوه  خود را دارد و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. امروز تمرین ملی‌پوشان برگزار می‌شود و در این موضوع تیم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه درباره آنالیز خود از وضعیت تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: کم و بیش در جریان تیم هستم، اما تا زمانی که تمرین برگزار نشود نمی‌توانم  در این زمینه  قضاوتی داشته باشم. مربیگری شغل پر خطری است و از استرس بالایی برخوردار است. در حال‌ حاضر نیز همه این را می دانند که تیم چقدر در موقعیت مهم و حساسی قرار دارد. تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد و حتی یک ثانیه از تمرینات را هدر نخواهیم داد. قولی درباره کسب نتیجه‌ نمی‌توانم بدهم و اگر در رقابت‌های داخل سالن آسیا نتیجه‌ مدنظر کسب نشد، ان‌شاء‌الله فرصت کافی تا برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا زمان باقی است که آن رقابت بسیار مهم‌تر و معتبر است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
مظفر درباره دیدارهای تدارکاتی نیز بیان‌ کرد: در این دو، سه روز گذشته بسیار تلاش کرده‌ایم و از هر فرصتی استفاده کردیم چرا که بازی تدارکاتی پیش از حضور در رقابت های ترکمنستان بسیار مهم است و ان‌شاء‌الله زمانی که دیدارهای تدارکاتی نهایی شد آنها را اعلام خواهیم کرد.
سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج کسب شده بانوان فوتسالیست سطح انتظارات از آنها بالا رفته است و چقدر می توانید این توقعات را بر آورده کنید، گفت‌: می دانم که توقعات از تیم‌ ‌ملی بسیار بالا است و این می‌تواند هم خوب باشد و هم این که فشار را بر روی تیم بیشتر کند، اما در مجموع خوشحال هستم که در جایگاهی قرار داریم که همه انتظار موفقیت از تیم‌ ‌ملی دارند.
مظفر در ادامه ‌اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا موقعیت فعلی حفظ شود و تیم شاهد پیشرفت باشد. خوب است که تیم‌ ‌ملی فوتسال از تمام جهات یک تیم کامل باشد. اگر نگاه بلند مدتی داشته باشیم و مردم اجازه بدهند در مدت زمان طولانی می‌توانیم یک تیم کامل بسازیم تا شرایط برای کسب نتایج خوب در طولانی مدت اتفاق بیفتد.
وی درباره گروهی که ملی‌پوشان قرار است در آن حضور داشته باشند، بیان‌ کرد: در حال‌ حاضر قرعه‌کشی مشخص نیست و قاعدتا همه می دانیم که رقیبان سنتی ما مانند ژاپن، تایلند و ویتنام همیشه حضور دارند.
سرمربی تیم ملی فوتسال  در پاسخ به این سوال که پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در سال 2013 در رقابت‌های داخل سالن آسیا از تیم‌ ‌ملی جدا شد و بار دیگر در مدت زمان کوتاهی تا آغاز رقابت‌های داخل سالن به عنوان سرمربی اضافه شده است، آیا همکاری بلند مدتی را خواهد داشت یا خیر؟ گفت‌: در برنامه من حضور بلند مدت است، اما برنامه فدراسیون را نمی دانم. هر مربی که می‌آید باید نگاه بلند مدت داشته باشد ، زمانی که من با تیم نایب قهرمان شدیم بعد از من تیم توانست در رقابت‌های قهرمانی آسیا قهرمان آسیا شود و کسی به اندازه من خوشحال نشد. این طلا بعد از من به دست آمد و من به آن افتخار می‌کنم. نگاه من طولانی مدت است چه من باشم و چه نباشم.