1399/07/27 14:03:27

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز منصور بیک وردی ریاست هیات فوتبال استان البرز طی پیامی فرا رسیدن ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز منصور بیک وردی ریاست هیات فوتبال استان البرز طی پیامی فرا رسیدن ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار میدهد. امروزه ورزش به عنوان مقوله‌ای فراگیر نقشی مهم و چشمگیر در توسعه و ترویج فرهنگ و روحیه پهلوان پروری ، ایجاد شادی و نشاط برای جامعه و توسعه سلامت همگانی دارد و می‌تواند زمینه تربیت و پرورش افرادی سالم، پویا و اثربخش را در جامعه فراهم نماید .

استان­ البرز از دیرباز مهد قهرمانان و پهلوانانی بوده که همواره با پایبندی به ارزش‌های اخلاقی و انسانی ،الگو‌های ارزشمند ازخودگذشتگی، ایثار و فداکاری هستند و با افتخار آفرینی در میادین و آوردگاه‌های مختلف، سبب ایجاد غرور ملی و عزت کشور می‌شوند.

 امسال بحران کرونا علاوه بر تحمیل خسارات به بخش‌های مختلف امکان تداوم فعالیت‌های ورزشی را نیز محدود ساخت و شاهد حضور موثر فعالان این عرصه در کمک‌های مومنانه، گسترش فرهنگ خود مراقبتی و همراهی و مشارکت برای حفظ سلامت عمومی بودیم، به همین لحاظ از همه قهرمانان، پیشکسوتان و پهلوانان انتظار می رود نقشی موثری در گسترش و تقویت مشارکت مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی برعهده بگیرند و به عنوان نماد‌ها و الگو‌های اجتماعی جامعه مردم را به رعایت بیشتر دستورالعمل‌ها دعوت کنند.

در خاتمه اینجانب ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به قهرمانان، ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان، داوران، کارکنان ادارات ورزش و جوانان، فعالان هیأت‌ها و باشگاه‌های ورزشی و همه دست اندرکاران و زحمتکشان بی ادعای این عرصه، از ایزد منان توفیق روزافزون، سربلندی، موفقیت و تندرستی همه عزیزان را در مسیر سربلندی و افتخار آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم .

 

منصور بیک وردی

رییس هیات فوتبال استان البرز