1399/11/25 13:07:36

ریاست هیات فوتبال استان البرز به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیامی صادر کردند

 

ریاست هیات فوتبال استان البرز به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیامی صادر کردند

به گزارش روابط عمومی این هیات در متن پیام منصور بیک وردی آمده است:

بسمه تعالی
وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ/ سوره مبارکه قصص آیه ۵

"انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکو‌همند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین‌ انداز کرد که الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم گردیده است که توانسته ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشد.

همچنین تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با آغاز دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده و کشورمان را سراسر شادی و شور نموده است.

در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همگان موظفیم در تحکیم وحدت و انسجام ملی، امیدآفرینی و جلب اعتماد عمومی، در راستای همدلی و تحقق شعارهای راستین انقلاب اسلامی و احترام به خواستِ ملّت بزرگ ایران، همت نماییم تا طعم پیروزی، عزت و سربلندی، همچنان کام دوستداران این نظام مقدس را شیرین‌تر نماید .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، سالگرد یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه شهروندان سرافراز استان البرز تبریک و تهنیت عرض می‎نمایم.
امید است که در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی باشیم."

منصور بیک وردی
ریاست هیات فوتبال استان البرز