1400/08/21 12:21:10

گزارشی از تیم نماینده البرز پیش از شروع لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

به گزارش " روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز " فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از 22 آبان 1400 شروع می شود و در هفته نخست تیم نماینده البرز از ساعت 13 میزبان تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج می باشد.

در همین راستا با خانم دکترپیله ور نائب رییس بانوان هیات فوتبال استان البرز، خانم کرمی سرمربی، خانم بیات سرپرست و خانم قمی کاپیتان تیم نماینده البرز پیرامون شرایط تیم، مصاحبه ای انجام گرفت که در ادامه آمده است.

در ابتدا خانم دکتر پیله ور پیرامون شرایط کلی تیم نماینده البرز عنوان نمودند : 

سه ماه است تمرینات مستمر داریم و یک ماه و نیم است که بچه های غیر بومی به تیم اضافه شده اند. ما با توجه به شرایط و بودجه ای که داشتیم یارگیری کردیم و توانستیم بچه های جوان و باغیرت خوبی را دور هم جمع کنیم. 

نائب رییس هیات فوتبال استان البرز در انتهای صحبتهایش گفت: امیدواریم امسال هم مانند سال های گذشته بتوانیم به عنوان پدیده کشور شناخته شویم و از مردم فوتبال دوست استان البرز خواهش میکنم برای جوان هایمان دعا کنند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

سپس خانم کرمی سرمربی تیم در ادامه افزود: از کادر فنی خوب تیم خود تشکر میکنم که یک تیم با روحیه و هماهنگ را برای مسابقات آماده کرده اند. خانم کرمی با بیان اینکه بازی اول با سپاهان بسیار حساس می باشد ابراز امیدواری نمودند امسال بتوانیم جایگاه مناسبی در جدول داشته باشیم.

در ادامه خانم بیات سرپرست تیم نماینده البرز عنوان نمودند: بازی اول ما جلوی تیم بزرگ و پرمهره سپاهان است و بازی سختی پیش رو داریم اما ما نیز یک تیم جوان، باانگیزه و همدل داریم که همگی برای سربلندی البرز همه توانشان را خواهند گذاشت. خانم بیات از همه همشهریان و هم استانی ها درخواست نمودند روز شنبه با دعای خیرشان همراه تیم بانوان البرز باشند.

در انتها خانم قمی کاپیتان تیم نیز صحبت های خود را مطرح نموده و بیان داشتند سپاهان یکی از تیم های قدیمی لیگ برتر بانوان است که بازیکنان باتجربه و ملی پوش زیادی دارد اما از طرف مقابل تیم ما یک تیم جوان است که میانگین سنی ما زیر 19 سال می باشد و همگی در شرایط آمادگی خوبی قرار داریم.

سارا قمی کاپیتان محبوب البرزی ها گفت: روز شنبه با تمام وجود می جنگیم تا بتوانیم امتیاز بگیریم. کار، کار سختی است چون تیم، تیم مقتدری می باشد. انشاالله با دعای همه بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم.