1399/10/13 18:46:49

رییس هیات فوتبال استان البرز در پیامی اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

 

رییس هیات فوتبال استان البرز در پیامی اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز در متن پیام منصور بیک وردی آمده است:

"بسم رب الشهداء والصدیقین"
((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ))

شهادت پاداش بزرگ خداوند به مجاهدان مخلص و صادقی است که هنرمندانه عشق به ذات اقدس الهی را در اجرای فرمان او در سخت‌ترین میدان‌های جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت تا پای جان به اثبات رساندند.سردار رشید و پرافتخار جهان اسلام، شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی که عمر پربرکتش را به جهاد خالصانه با لشکریان شیطان از بعثیان متجاوز تا صهیونیسم و تروریسم کور تکفیری و در رأس آنان تروریسم مستکبرانه دولتی آمریکا اختصاص داده بود، سرانجام به آرزوی بلندش رسید و آسمانی شد.

سردار سرافراز جهان اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مومن و پارسا و پرهیزکار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکا و استکبار جهانی به شهادت رسید. این نه اولین و نه آخرین باری است که دلی نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمانهای بلند الهی، هدف تیر خشم و عناد و عصبیت جنایتکاران که ادامه حیات خود را در خدمتگزاری به دشمنان اسلام دانسته است قرار می گیرد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فوتبال و فوتسال استان البرز سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به‌تمامی دوستداران آن شهید والامقام و تمامی انسان‌هایی که دل درگرو آزادگی و ظلم‌ستیزی دارند، تسلیت عرض نموده از درگاه حق‌تعالی مسألت دارم که ما را در حفظ امانت گرانقدر آن شهید مظلوم و ادامه راه پاکش یاری فرماید

منصور بیک وردی
رییس هیات فوتبال استان البرز