1398/07/09 16:42:21

استراماچوني سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبري بعد از پيروزي مقابل گل ريحان گفت:

استراماچوني سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبري بعد از پيروزي مقابل گل ريحان گفت:
بازی برای استقلال یعنی بازی برای یکی از بهترین تیم های آسیا باید به فشار عادت کنید و روی این مساله از نظر ذهنی کار می کنم زیرا ما بازیکنان و مربیان استقلال هستیم.
استراماچونی بعد از پیروزی در جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: می دانستیم که حریف تیم خوبی است و برای سرمربی حریف احترام خاصی قائل هستم و برای همین بازی را با تمرکز شروع کردیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم . ولی آنها یک گل فوق العاده زدند. تیم ما واکنش خوبی به این گل داشت و بازی مساوی شد و در نیمه دوم تا آخر بازی برای برد تلاش کردیم. نتیجه بازی عادلانه بود.
 
سرمربی استقلال در مورد خاموشی ورزشگاه در نیمه دوم گفت:. نگران بودم که وقفه ای که ایجاد شد در روند خوب استقلال اختلال ایجاد کند. ولی من به بازیکنان فشار آوردم و به آنها تاکید کردم که با همان فرمت قبل از خاموشی بازی کنند.
وی در مورد  شرایط فنی بازیکنان تیمش گفت: اول از همه فکر می کنم آنالیزی که داشتم این است که استقلال یک قدم مثبت برداشت و تیم یک ایده واحدی را دنبال می کند. اگر اشتباه نکنم 5 بازیکن تیم ما امشب نسبت به ترکیبذوب آهن تغییر داشت و همه در تلاش هستند تا ایده ما را دنبال کنند.
سرمربی استقلال گفت: متاسفانه وقتی باسه دفاع بازی می کنیم بازیکنان کناری خیلی مهم هستند. در این بازی ووریا را نداشتیم و میلیچ هم صدرصد آماده نبود. دشتی و زکی پور بازی کردند. وقتی دشتی دچار مشکل شد می خواستم سیستم بازی را تغییر بدهم. چون  در مورد این تغییر در رختکن با بازیکنان صحبت کردیم. فکر می کنم برای تیم های مطرح و مهم توانایی تغییر سیستم یک پالس مثبت است.
استراماچونی در پایان نشست اظهار داشت : سن من زیاد نیست اما باشگاه های بزرگی بوده ام امروز چیزی که دیدم برایم جالب بود و هواداران ما ورزشگاه را پر کرده بودند. این برای ما پیشرفت و کمک خوبی بود و می خواستم از آنها تشکر کنم که تیم ما را حمایت کردند.