1399/03/02 19:23:32

منصور بيك وردي رييس هيات فوتبال استان البرز در پیامی ضمن تبريك به مناسبت سالروز آزادي خرمشهر ، روز جهانی قدس را به عنوان نماد وحدت و اراده امت اسلامی گراميداشت

منصور بيك وردي رييس هيات فوتبال استان البرز در پیامی ضمن تبريك به مناسبت سالروز آزادي خرمشهر ، روز جهانی قدس را به عنوان نماد وحدت و اراده امت اسلامی گراميداشت

به گزارش روابط عمومي هيات فوتبال استان البرز در متن اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
‌مقام معظم رهبری عنوان کرد: مساله ‌فلسطین‌ از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مساله‌‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌.

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و یادآور روزی بزرگ و مهم در تاریخ مظلومیت فلسطین است که در سال 1358 به ابتکار رهبر بزرگ انقلاب امام خمینی (ره)، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنیان گذاشته شد تا بدین وسیله زمینه ساز بیداری اسلامی و تحقق بخش نجات قدس و فلسطین عزیز باشد.

امسال، تقارن ارزشمند روز جهانی قدس، به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.


هرچند امسال با توجه به شرایط حاکم بر دنیا و کشور ما، مراسم روز قدس بنا بر نظر مقامات بهداشتی کشور و تصمیمات اتخاذ شده برگزار نخواهد شد، اما بدون شک شیوه برگزاری مراسم این روز جهانی ذره ای از خواسته مسلمانان جهان در لزوم آزادی قدس شریف و اعلام انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی کم نخواهد کرد و آزادی خواهان جهان فریادهای کوبنده خود را برای آزادی قدس و فلسطین مظلوم به گوش جنایتکاران عالم خواهند رساند.

به نمايندگي از جامعه بزرگ فوتبال استان البرز ضمن گراميداشت یاد و خاطره روز سوم خرداد که نمادي از رشادت های برادران شهید و جانباز و ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد ، بر خود لازم می دانيمکه آرمان هاي روز جهاني قدس را از طریق فضای مجازی به نسل جوان و ورزشكار استانمان البرز منتقل و معرفی کنیم.

خدمتگزار شما
منصور بيك وردي

  • نیلوفر 1399/03/09 19:55:42

    یه عده هنرمند گرافیست رو گذاشتید سر کار . برای شما لوگو طراحی کردند . چرا پاسخگو نیستید . هزینه طراحی لوگو توی بازار بیرون الان از یک میلیون به بالا هست . چرا جوابگو نیستید . واقعاً خیلی خیلی خیلی زشت هست برای شما.

    پاسخ به