1398/07/09 16:43:12

کیانوش رحمتی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت:

کیانوش رحمتی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت:
تیم حریف خوب بازی کرد. با احترامی که برای تیم سخت‌کوش استقلال قائل هستم، اما فکر می‌کنم تیم برتر میدان، تیم گل ریحان بود.
مربی تیم فوتبال گل ریحان البرز درباره اعتراض کادرفنی این تیم به داور مسابقه اظهار داشت: قبل از آن صحنه که اعتراض کردیم، مشکلی ایجاد نشد، اما بعد از آن مشکلاتی پیش آمد. اعتراض آقای محمد نصرتی هم به حق بود، چون یک خطای صد درصد روی بازیکن ما گرفته نشد و همان صحنه منجر به گل استقلال شد.
رحمتی در واکنش به مشکلاتی که وجود دارد و این مشکلات بر فوتبال ایران حاکم شده است، گفت: اینجا نمی‌شود درباره خیلی مسائل صحبت کرد. از نظر خودم امروز، روز خوبی نبود. اگر دنبال پیشرفت هستیم، خیلی مسائل باید حل شود. خیلی پله‌ها را باید برویم و دست به دست هم بدهیم تا پیشرفت حاصل شود. بازیکنان، مربیان، باشگاه‌ها، فدراسیون، سازمان لیگ، کمیته داوران و همه باید کمک کنند تا به پیشرفت برسیم.
وی با اشاره به میزبانی تیم گل ریحان از استقلال تصریح کرد: ما به صورت اسمی میزبان بودیم، اما هیچ حمایتی ندیدیم. در شهرستان‌ها می‌بینیم که چگونه از حریفان ما حمایت می‌شود، اما در ورزشگاه خودمان حمایتی نداشتیم. متأسفانه در وی‌آی‌پی ورزشگاه خودمان به مربی تیم ما انواع بی احترامی‌ها صورت گرفت و این خوب نیست.
رحمتی درباره اخراج محمد پاپی و اعتراض آنها به این تصمیم داور، اظهار داشت: معتقدم که علی دشتی هم باید صد درصد اخراج می‌شد و کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد. داور مسابقه پاپی را جریمه کرد و معتقد بود بازیکن ما از حمله جلوگیری کرده، اما آن سمت انگار خطای دشتی جلوگیری از حمله نبود! دشتی باید حداقل کارت زرد می‌گرفت و اگر خطای او در محوطه جریمه بود، صد درصد باید اخراج می‌شد. ما چیزی که در زمین را دیدیم را گفتیم و امیدوارم کارشناسی خوبی در این خصوص صورت بگیرد.