1400/07/04 16:53:03

کلاس ناظرین داوری فوتبال کشور به میزبانی استان البرز برگزار شد. 

به گزارش " روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز " کلاس ناظران داور فوتبال کشور با حضور رئیس و اعضای هیات فوتبال استان البرز، حسن کامرانی فرسرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال و خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال به میزبانی استان البرز برگزار شد.

در این کلاس یک روزه که  تعداد 85 نفر از ناظران فوتبال از کل کشور (10 نفر آنها خانم و 75 نفر آقا) حضور داشتند، ابتدا آقای بیک وردی رئیس هیات فوتبال استان البرز ضمن خوش آمد گویی به ناظران و مهمانان، نظارت در امر داوری را وظیفه ای مهم قلمداد کردند  و فرمودند آرزو می کنیم حال جامعه داوری کشور همیشه خوب باشد.

سپس آقای خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران فوتبال کشور با بیان اینکه تمام هدف ما سربلندی جامعه داوری کشور می باشد، رمز موفقیت جامعه داوری را همدلی دانستند.

بعد از آقای افشاریان نوبت به آقای کامرانی فر رسید، ایشان درابتدای صحبت هایشان از حاضرین در کلاس خواستند که بایستند و برای نوجوان ایذه ای شهید علی لندی فاتحه ای قرائت کنند. سپس فرمودند بسیار خوشحالم که در این جمع ناظرین فوتبال کشور حضور دارم. آقای کامرانی فر نظارت بر کار داوران فوتبال کشور را بسیار مهم دانستند و تاکید کردند نظارت در بخش بانوان به مراتب حساس تر می باشد و از ناظرین داوری بانوان خواهشمندم دقت بیشتری به خرج دهند.

در انتهای مراسم نیز علی خسروی از پیشکسوتان جامعه داوری کشور به نمایندگی از ناظرین داوری حاضر درجلسه، درخواست های ناظرین داوری را مطرح کردند و سپس از آقایان رضا سخندان، بابک داوری، شاهو اصلانی، احمد صالحی و خانم سمانه محسنی کیاسری به حرمت سالها قضاوت ارزشمند تجلیل به عمل آمد.

.