1400/06/26 08:40:34

فراخوان استعدادیابی و جشن رونمایی از پیراهن تیم مزین به عکس شهید مدافع حرم محمد اینانلو در ورزشگاه تختی مهرشهر برگزار شد.

به گزارش " روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز " این مراسم با حضور آقای عبدلی دبیر هیات فوتبال استان البرز و مسئولین استانی در ورزشگاه تختی مهرشهر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم آقای عبدلی زنده نگه داشتن یاد شهدا را سرلوحه تمام امور دانستند و حرکت زیبای باشگاه فرهنگی و ورزشی ستارگان پیام البرز را که لباس تیم خود را به عکس شهید  مدافع حرم محمد اینانلو مزین نموده اند، تحسین کردند و باشگاه ستارگان پیام البرز را به معنی واقعی کلمه، فرهنگی و ورزشی دانستند. ایشان همچنین  از بازیکنان این باشگاه خواستند که قدر پدر و مادرهایشان را بدانند و قدردان زحماتشان باشند.

در ادامه پیام فاضلی سرمربی تیم ستارگان پیام البرز از شهید اینانلو به عنوان رفیق و بچه محل یاد کردند و هدفشان از برگزاری این مراسم را زنده نگه داشتن نام این شهید والا مقام برشمردند. ایشان  فرمودند ما فقط می خواستیم به بازیکنان مان یادآوری کنیم که خون شهیدان هیچ وقت پایمال نخواهد شد. در انتهای صحبت هایشان نیز با بیان اینکه در سه رده سنی فعالیت می کنند، از مسئولین درخواست کردند یک زمین چمن با کیفیت در اختیار بازیکنان منطقه مهرشهر قرار دهند و آن وقت آخر هر سال عملکرد و کشف استعداد های ما را ببینند و قضاوت کنند.

ابوافضل خان محمدی نیز به نمایندگی از سایر بازیکنان تیم ستارگان پیام البرز چند کلامی با ما گفتگو کرد. او قدران مربیان باشگاه بود و پیشرفت  در فوتبالش را مدیون مربیان خود می دانست. وقتی به اوگفتم یک جمله دلی تقدیم کن به شهید اینانلو، او بی درنگ گفت: تا آخرین لحظه عمرمان راهشان را ادامه می دهیم و پرچم شان را بالا نگه می داریم.

ثبت عکس ادای احترام کودکی به عکس شهید محمد اینانلو از صحنه های ماندگار این مراسم بود که لاجرم بر دل نشیند.

شهدا کسانی هستند که خداوند قلب هایشان را برای تقوا امتحان کرده است. روحشان شاد.

روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز