1396/11/02 17:59:06

تیم فوتبال اکسین البرز با برتری یک برصفر مقابل شهرداری تبریز ضمن کسب اولین پیروزی در نیم فصل دوم بار دیگر به جمع 5 تیم بالای جدول لیگ یک فوتبال ایران بازگشت.

 

این دیدار در روز یکشنبه یک بهمن 1396 از ساعت 14:00 در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج و به میزبانی تیم اکسین البرز برگزار گردید

تیم فوتبال اکسین البرز با برتری یک برصفر مقابل شهرداری تبریز روی گل دیدنی شاهین شفیعی از روی ضربه ایستگاهی  در واپسین ثانیه های بازی ضمن کسب اولین پیروزی در نیم فصل دوم بار دیگر به جمع 5 تیم بالای جدول لیگ یک فوتبال ایران بازگشت.

این بازی دارای حواشی بسیاری بود

پس از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه بین تیم های اکسین البرز و شهرداری تبریز ،بر اثر فشار بازی و به ثمر رسیدن گل پیروزی بخش تیم اکسین البرز در ثانیه های واپسین ، برخی از بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که متاسفانه با وجود دخالت نیروی انتظامی و مسئولین جهت رفع مشکلات به وجود آمده عده ای از بازیکنان تبریزی مجددا به سمت تیم اکسین حمله می نمودند.
 سرمربی تیم تبریزی قادر به جمع آوری و آرام کردن بازیکنان خود نبود و حتی سرپرست تیم شهرداری تبریز نیز پس از پایان درگیری مجددا به سمت مسئولین تیم اکسین حمله می نمود.
با توجه به وجود اخبار کذب در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر حضور افراد متفرقه و تماشاگران در چمن ورزشگاه در هنگام وقوع درگیری ،هیات فوتبال استان البرز صحت اخبار منتشر شده را تایید نمی نماید