1398/01/28 10:27:11

هفته سي و دوم ليگ دسته اول فوتبال كشور

نماينده البرز با پيروزي خانگي در كورس بالا نشينان و مدعيان صعود باقي ماند

گل ريحان البرز ٢ - سرخپوشان پاكدشت ٠

 گل هاي تيم گل ريحان : مهرداد رضايي ،علي زينالي

گل ریحان البرز 2 – سرخپوشان پاکدشت صفر
شاهکار دوباره از ستاره های گل ریحان
تیم فوتبال گل ریحان البرز موفق شد با ارائه یک بازی هنرمندانه، شاهکار دوباره ای خلق کرده و با کسب 3 امتیاز حساس از بازی با سرخپوشان پاکدشت، گام محکمی به سمت صعود به لیگ برتر بردارد. سرخ و طلایی پوشان البرز در روزی که حمایت صمیمانه هواداران کرجی را در کنار خود داشتند، توانستند در مجموع، بازی قدرتمندانه و تهاجمی را به نمایش بگذارند.
مجتبی حسینی به دنبال آن بود که در نیمه نخست، کار را تمام کند و به همین علت، بازیکنانش با بیشترین دقایق حفظ توپ و مدیریت بازی، موفق شدند گل اول را در همان نیمه اول، وارد دروازه سرخپوشان کنند.
در نیمه دوم سرخپوشان بار دیگر اسیر حملات و مدیریت فوق العاده گل ریحان البرز بر بازی شد و توانایی غلبه بر تاکتیک های حسینی و تلاش ستاره های میزبان را نداشت. گل ریحان در این نیمه نیز، انگیزه هایش را نشان داد و گل دوم را روی هنرنمایی ستاره هایش با ضربه تمام کننده علی زینالی به ثمر رساند تا کار را تمام کند. در دقایق پایانی، گل ریحان البرز موفق شد با در دست گرفتن نبض بازی، کار را تمام کرده و سه امتیاز دیگر به داشته هایش در راه صعود به لیگ برتر به دست بیاورد. این پیروزی، شاهکار جدیدی از حسینی و ستاره های گل ریحان بود تا البرزی ها به صعود نماینده شان به لیگ برتر امیدوار بمانند.

 

حسینی سرمربی تیم گل ریحان در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:

تا سر حد جان برای صعود می جنگیم 
 
این برد ماحصل انرژی زیادی بود که بازیکنم در زمین گذاشتند و توانستند قدرت تهاجمی و تدافعی خود را نشان بدهند. مجتبی حسینی پس از برتری 2 بر صفر گل ریحان البرز مقابل سرخپوشان پاکدشت، گفت: «دیدار بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم. مقابل تیمی بازی می کردیم که مربی خوب و صاحب سبکی مثل پاشازاده را روی نیمکت خود داشت. آنها هم در دفاع و هم در زمان حمله، بسیار خطرناک ظاهر شدند ولی در نهایت، برد با تیم ما بود.»
حسینی اضافه کرد: «سرخپوشان با پاشازاده، خط حمله خطرناکی ساخته بود و آنها می توانند دروازه هر حریفی را باز کنند ولی ما توانستیم دروازه مان را حفظ کنیم و این بازی سخت را با سه امتیاز، به پایان برسانیم. این برد ماحصل انرژی زیادی بود که بازیکنان تیم در زمین گذاشتند و توانستند قدرت تهاجمی و تدافعی خود را نشان بدهند. من از تک تک بازیکنانم بابت این پیروزی تقدیر و تشکر می کنم.»
سرمربی گل ریحان البرز با اشاره به وضعیت چمن خوب ورزشگاه انقلاب تصریح کرد: «کیفیت این چمن به ما کمک زیادی کرد تا بتوانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم. این اتفاق مهمی است که یک تیم مثل گل ریحان بتواند کارهای تاکتیکی اش را با استفاده از کیفیت مطلوب چمن یک ورزشگاه انجام بدهد و جا دارد بابت این موضوع از مسئولان ورزشگاه و هیات فوتبال البرز تشکر کنم.»
حسینی سپس به ماجرای هیجان انگیز صعود به لیگ برتر پرداخت و گفت: «امیدوارم این اتفاق برای ما رخ بدهد چون تلاش زیادی داشتیم. البته معتقدم این فصل نیز، مثل فصل گذشته تیم صعود کننده در آخرین ثانیه های لیگ مشخص شود و تا لحظه آخر معلوم نیست چه تیمی، لیگ برتری خواهد شد ولی پیش بینی من این است که تمام بازیکنان ما تا سر حد توان و جان برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر می جنگند.»