1398/10/03 17:51:02

نشست هم انديشي و بررسي امور هيات هاي شهرستان هاي فوتبال استان البرز برگزار شد

نشست هم انديشي و بررسي امور هيات هاي شهرستان هاي فوتبال استان البرز برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومي هيات فوتبال استان البرز نشست هم انديشي و بررسي امور هيات هاي شهرستان هاي فوتبال استان البرز با حضور بيك وردي رييس و عبدلي دبير هيات فوتبال استان البرز ، عالمي مسئول واحد مسابقات، ناصرخاكي عضو هیات رییسه و مسئول کمیته شهرستان هاي هيات فوتبال البرز و همچنين روسا و دبيران هيات هاي فوتبال شهرستان هاي تابعه در سالن اجتماعات هيات فوتبال البرز برگزار شد.

در اين نشست ضمن بررسي عملكرد شهرستان ها در سال ٩٨ ، برنامه ريزي ، پيشنهادات و  راهكارهايي براي حل مشكلات موجود در شهرستان ها ارائه گرديد.

  بيك وردي در اين نشست عنوان كرد :

چراغ فوتبال استان البرز با تلاش ها و زحمات شما و همكاران گراميتان در شهرستان ها روشن است.عملكرد مثبت شما عزيزان در شهرستان ها باعث شده است تا از هیات فوتبال البرز در فدراسيون به نیکی یاد شود ، عملکرد ما در سطح کشور انعكاس خوبي داشته باشد و امتيازات خوبي براي استان البرز در نظر گرفته شده است.

رييس هيات فوتبال استان البرز افزود :

در تعدادي از شهرستان ها و شهرهاي اقماري البرز پتانسيل و استعدادهاي زيادي موجود است و انتظار مي رود با در نظر گرفتن ظرفيت ها تلاش ها نيز براي رشد فوتبال و فوتسال در اين شهرستان ها بيشتر شود.

 

بيك وردي در خصوص بروز رساني و ايجاد تغييرات نرم افزاري در هيات هاي شهرستان ها گفت :

به زودي با ايجاد امكانات نرم افزاري از قبيل اتوماسيون اداري ، سامانه هيات فوتبال شهرستان ها و فعال شدن بخش شهرستان ها در وبسايت هيات فوتبال استان ،عملكرد شهرستان ها را از حالت سنتي به مدرن تغيير خواهيم داد تا با كاهش حضور فيزيكي افراد ضمن بالا بردن بازدهي ، نظارت بر كار شهرستان ها را نيز افزايش دهيم.

 

وي در پايان گفت : يكي از اهداف بزرگ ما پيشرفت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان هاي البرز است . در تلاشيم تا امكانات را نيز در اين شهرستان ها بالا ببريم.برنامه ريزي ما به گونه اي است كه نظارت كامل بر كار هيات هاي شهرستان ها صورت گيرد تا به اميد خدا نواقص موجود را به حداقل ممكن برسانيم