1397/06/21 13:24:25

مسئول برگزاری فستیوال ملی فوتبال پایه شکل گیری حلقه اتحاد اقوام را یکی از زیباترین تصاویر به جا مانده از این رویداد می داند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری مسئول برگزاری فستیوال ملی فوتبال پایه در توضیح این تصویر گفت:با توجه به اهمیت موضوع اتحاد اقوام وشیطنت هایی که از سویی برخی گروه ها اخیرا در این خصوص شاهد بودیم از فرصت برگزاری فستیوال ملی فوتبال پایه به خوبی استفاده شد و اعضای تیم های اعزامی از 32 استان کشور با لباس های محلی هر استان دایره اتحاد اقوام را شکل دادند که تصویر بسیار زیبایی را ثبت کردند. در واقع این تصویر نشان دهنده دوستی و برادری همه اقوام ایرانی خصوصا در میدان ورزش است.
شکوری در ادامه پیرامون برگزاری ششمین فستیوال پسران و چهارمین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران در کردان کرج اظهار داشت:ِخوشبختانه این فستیوال به خوبی برگزار شد و باید از تلاش همه عوامل خصوصا همکاران خودم در فدراسیون فوتبال همچنین اداره کل تربیت بدنی استان البرز ، هیات فوتبال البرز و البته مجموعه ایثار کردان کرج تشکر کنم. پذیرایی از 700 میهمان در هر روز به واقع کار سخت و فشرده ای بود که با همکاری همه این عزیزان ممکن شد.طبیعتا ممکن است که کمبودها و کاستی هایی هم در طول کار وجود داشته باشد که در ادوار آتی رفع خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به برخی پیشنهادات پیرامون ادوار آتی این فستیوال گفت: موضوعات مختلفی مطرح شد ازجمله اینکه مدت برگزاری فستیوال کوتاه بوده و برای دیدن توانمندی بازیکنان به زمان بیشتری نیاز هست. به هر حال با توجه به گستردگی کار و حضور 30 تیم از کلیه استان های کشور افزایش تعداد روزها کار را سخت تر می کند اما اگر این امکان فراهم شود طبیعتا می تواند شکل بهتری هم داشته باشد. امیدواریم از تجارب این دوره به خوبی استفاده کنیم و خروجی مطلوبی داشته باشیم که موجب استمرار و تقویت فستیوال در سال های آتی باشد. طبق برنامه ریزی قرار است دوره بعدی فستیوال هم در شهریورماه سال آتی برگزار شود. از همین امروز برنامه ریزی لازم را انجام می دهیم تا سال آینده شاهد برنامه بهتر و در سطح بالاتری باشیم.