1400/08/16 17:51:47

بهزاد قهرمانی مربی دروازبان های فصل پیش شهدای رزکان البرز به تیم شهید اورکی اسلام شهر در لیگ دو کشور پیوست.

به گزارش " روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز " بهزاد قهرمانی مربی البرزی دروازبان های فصل پیش تیم شهدای رزکان البرز به کادرفنی حمید غنی زاده در تیم شهید اورکی اسلام شهر پیوست.

 

بهزاد قهرمانی پیرامون صعود با تیم هدای شهدای رزکان البرز در فصل گذشته فرمود:

سال گذشته به لطف خداوند و همکاری مربیان محترم به رهبری آقای محسن کریمی و مدیریت آقای حمید کریمی توانستیم با همت بالا، یک دل بودن و انسجام تیمی فعل خواستن را صرف کنیم و دوباره تیم شهدای رزکان البرز را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم و از این بابت خیلی خوشحالم که در این مسیر سهمی داشتم و سال گذشته را دست پر سپری کردیم.

ایشان در مورد نحوه جدایی از تیم شهدای رزکان البرز و پیوستن به تیم جدیدشان در این فصل فرمودند:

امسال تغییراتی در مربیگری و سیاست خود باشگاه پیش آمد که باعث شد سال جدید را نتوانیم کنار تیم شهدای رزکان البرز باشیم و با صحبت هایی که با جناب حمید غنی زاده سرمربی محترم تیم شهید اورکی اسلام شهر داشتم بنده را قابل دانستند  و به کادر فنی خودشان دعوت کردند و فصل جدید را در خدمت تیم شهید اورکی اسلام شهر هستم و امیدوارم سال خوبی را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور سپری کنیم و برای شهر اسلام شهر بتوانیم افتخار آفرین باشیم.

آقای قهرمانی در انتهای صحبت هایشان ابراز امیدواری نمودند که در کنار موفقیت تیم شهید اورکی اسلام شهر، دو تیم شهدای رزکان البرز و گل ریحان البرز نماینده های استان البرز نیز در فصل جدید لیگ دو کشور نتایج خوبی کسب کنند.