1398/07/09 16:35:00

محمد نصرتي سرمربی تیم فوتبال گل ریحان در نشست خبري. پيش از ديدار با استقلال تهران گفت:

محمد نصرتي سرمربی تیم فوتبال گل ریحان در نشست خبري. پيش از ديدار با استقلال تهران گفت:
ما در بازی‌های لیگ و در بازی آخر مقابل داماش نتیجه خوبی گرفیتم و بازیکنان ما با روحیه و انگیزه خوب تمرینات را پشت سر گذاشتند و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم. البته یکی دو بازیکن ما مصدومیت دارند، شادکام به این بازی قطعا نمی‌رسد ولی امیدواریم فردا شرایط خوبی داشته باشیم.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس همیشه با خودشان تماشاگر می‌آورند، البته حمایت مردم از ما خوب بوده و امیدوارم که بتوانیم با حمایت آنها به لیگ برتر برسیم. ما تیمی به معنای واقعی کلمه داریم و همه با انگیزه کار می‌کنند.فکر می‌کنم در آینده رقابتی که در تیم ما وجود دارد به تیم ما کمک کند.
وی در خصوص اینکه بازیکنانش فردا آماده مسابقه با استقلال هستند یا خیر افزود: یکسری از بازیکنان ما مثل خرسندنیا، سید محسن حسینی، امید نظامی پور و ... تجربه بازی در لیگ برتر را دارند، در کنار آنها هم یکسری جوان داریم که در این مدت با تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازی دوستانه برگزار کردیم تا اعتماد به نفس‌شان بالا برود. ما این کار را کردیم که آنها با بازیکنان ملی پوش استقلال و پرسپولیس تنه به تنه شوند و خودشان را بالا بکشند.
نصرتی در خصوص شرایط استقلال گفت: فشاری که روی استقلال است و این چند دلیل دارد. این فشار روانی باعث می‌شود انرژی آنها تحلیل برود و یک جور دیگر می‌شود تعبیر کرد که آنها با همین فشار برای اعاده حیثیت به زمین بیایند. البته ما روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم، از زمانی که استراماچونی آمده این تیم بازی‌سازی را از گلر و دفاعش شروع می‌کند و شناور بازی می‌کند. دیدید که در دربی با سیستم 3 دفاعه بازی کردند ولی ما منتظر هستیم ببینیم فردا به چه آرایش به زمین خواهند آمد.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان در خصوص استفاده از سیستم 2-5-3 توسط استراماچونی گفت: آخرین کسی که در ایران از این سیستم استفاده کرد آقای قلعه‌نویی بود ولی استراماچونی در دربی از این سیستم استفاده کرد. هر سرمربی با توجه به داشته هایش از آرایش مد نظر استفاده می‌کند. من در تمرینات استقلال نیستم ولی سرمربی این تیم حتما چیزی دیده که صلاح دانسته تیمش را با این روش به میادین بفرستد.