1397/11/06 11:59:21

قول می دهم در هر بازی برای برد به میدان برویم
حسینی: با تلاش بازیکنان به حق مان رسیدیم

قول می دهم در هر بازی برای برد به میدان برویم
حسینی: با تلاش بازیکنان به حق مان رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: تیم ما در هر دو نیمه از بازی حاکم بر توپ و میدان بود و به حق مان رسیدیم.
به گزارش روابط عمومی باشگاه گل ریحان البرز، برتری 2 بر صفر مقابل بادران، دومین پیروزی پیاپی در نیم فصل دوم برای گل ریحان البرز بود که با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان رقم خورد.
مجتبی حسینی سرمربی جوان، پرانگیزه و بادانش گل ریحان البرز بعد از این پیروزی گفت: «در طول بازی، بچه ها زحمت بسیار زیادی کشیدند و باید بگویم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.»
حسینی افزود: «ما در هر دو نیمه، حاکم بازی بودیم و بچه ها واقعا قوی بازی کردند تا به حق واقعی شان که همین 3 امتیاز بود، برسند. سعی کردیم در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم و نتیجه پیروزی 2 بر صفر هم به خاطر همین فشار تمرینات و تیزچنگی بازیکنانم بود که به دست آمد.»
سرمربی گل ریحان البرز در خصوص داوری این بازی گفت: «اشکان خورشیدی، یک داور باتجربه است و توانست کار را کنترل کند و شرایط خوبی داشته باشد. امیدوارم داوران جوان که در لیگ یک قضاوت می گیرند، با همین شرایط سوت بزنند و روزهای خوبی داشته باشند.»
حسینی در نهایت اضافه کرد: «ما سعی می کنیم در هر هفته و برای هر بازی، عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنان گل ریحان، این موضوع را در تمام جلسات تمرین و بازی بروز می دهند و انگیزه های شان مشخص است. من فقط به هواداران گل ریحان قول می دهم برای کسب برد در هر بازی، بیشترین تلاش ممکن را خواهیم داشت و تا پایان فصل می خواهیم با همین قدرت به کارمان ادامه بدهیم.»