1399/10/01 18:33:47

 رییس هیات فوتبال استان البرز در پیامی هفته پرستار را تبریک گفت.

 رییس هیات فوتبال استان البرز در پیامی هفته پرستار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز در متن پیام منصور بیک وردی آمده است:

بی تردید مناسبتی شایسته تر از روز میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) برای قدردانی از پرستاران و تکریم مدافعان سلامت نمی توان یافت. جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روزهای سخت مبارزه با کرونا ویروس گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری می باشد که وظایف خود را با انگیزه های الهی و برگرفته از مکتب عاشورا انجام می دهند.

امروز پرستاران ایران اسلامی با تأسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری (س)، در مقابله با ويروس منحوس كرونا، رسالت و تعهد سنگين در قبال سلامت جامعه به عهده دارند كه در اين راستا سلامتي خود را نيز در كف اخلاص گذاشته اند و نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته و زحمات و خدمات شبانه روزی این قشر زحمتکش و فداکار بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب ضمن سپاس و قدرداني از خدمات صادقانه كادر سختكوش پرستاري، میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و هفته پرستار را به پرستاران گرانقدر و پر تلاش تبریک عرض نموده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.