1400/08/17 15:16:38

بامداد امروز تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به همراه آقای محتشم سرپرست کمیته فوتبال ساحلی  و آقای بیک وردی مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی با استقبال دبیرکل فدراسیون فوتبال و برخی از اعضای هیات فوتبال استان البرز به کشور بازگشتند.

به گزارش ً روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز ً کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پس از کسب رتبه دوم در مسابقات جام بین قاره ای بامداد ۱۷ آبان ماه به کشور بازگشتند.
آقای بیک وردی مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پس از بازگشت در جمع خبرنگاران فرمود: همانطور که می دانید تیم ملی کشورمان دو سال از این مسابقات فوتبال ساحلی دور بوده است و تیم های‌ روسیه، ژاپن، سنگال و پا راگوئه با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کردند و ما سه تا از این تیم ها را شکست دادیم و مقابل روسیه نیز با اختلاف یک گل بازی را واگذار کردیم.
در مراسم استقبال از ملی پوشان، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال به نمایندگی از فدراسیون فوتبال، برخی از اعضای هیات فوتبال استان البرز و رئیس هیات فوتبال استان یزد حضور داشتند.
همچنین برخی از اعضای هیات فوتبال استان البرز با حضور در فرودگاه از جناب آقای محتشم سرپرست کمیته فوتبال ساحلی، آقای بیک وردی مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی و عباس هاشم پور سرمربی البرزی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تقدیر به عمل آوردند.

کسب این افتخار را به آقای منصور بیک وردی مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و رییس هیات فوتبال استان البرز صمیمانه تبریک می گوییم.

روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز