1397/11/15 16:36:21

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت:برای صعود به لیگ برتر بهترین شرایط را برای میزبانی گل ریحان مهیا خواهیم کرد

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت:برای صعود به لیگ برتر بهترین شرایط را برای میزبانی گل ریحان مهیا خواهیم کرد

۹۰ البرز- سه برد پی در پی نماینده البرز در لیگ دسته یک باشگاه های کشور باعث شده حالا از گل ریحان به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال ایران نام ببرند تیمی که با مجتبی حسینی در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

در همین ارتباط امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با خبرنگار ۹۰ البرز گفت: گل ریحان البرز در نیم فصل دوم با تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان خود داشت روند رو به رشدی به خود گرفته است و خوشبختانه نماینده البرز موفق شده خود را به صدر جدول نزدیک کند.

وی ادامه داد:هفته های حساسی در انتظار این تیم و فوتبال البرز خواهد بود و اداره کل ورزش و جوانان هم حمایت ویژه ای ازاین تیم خواهد کرد.

غفرانی با تاکید براینکه اداره کل ورزش و جوانان در کناراین تیم است گفت:بهترین شرایط را برای میزبانی گل ریحان البرز مهیا خواهیم کرد و با توجه به تعامل خوبی که میان ما و این باشگاه برقرار است این امیدواری است که در پایان فصل با همت بازیکنان جوان و با انگیزه این تیم جشن صعود به لیگ برتر را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز در ادامه به شرایط چمن ورزشگاه انقلاب اشاره کرد و گفت:شرکتی که پشتیبانی چمن مجموعه انقلاب را برعهده دارد از تجربه بالایی برخوردار است ،برفی که در چند هفته گذشته در حین انجام بازی گل ریحان و شهرداری ماهشهر بارید آسیب جدی به چمن وارد کرد ولی خوشبختانه همکارانمان در مجموعه ورزشی انقلاب به سرعت کار ریکاوری را انجام دادند و در حال حاضر زمین شرایط خوبی دارد و آماده دیدار روز چهارشنبه گل ریحان و نود ارومیه است.

غفرانی در پایان گفت:با درخشش تیم گل ریحان تماشاگران از بازی های این تیم استقبال خوبی داشته اند و امیدوارم با مدیریت خوب دکتر حمزلو وتلاش بازیکنان وکادرفنی  این تیم به هدف اصلی خود در این فصل از رقابت ها برسد.