1399/03/21 12:39:44

اولين نشست رسمي مركز نيكوكاري جامعه فوتبال البرز برگزار شد

اولين نشست رسمي مركز نيكوكاري جامعه فوتبال البرز برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومي هيات فوتبال البرز -اولين نشست رسمي مركز نيكوكاري جامعه فوتبال البرز با حضور بيك وردي رييس هيات فوتبال ، سعيدي سيرايي رييس عامل اين مركز ، عبدلي دبير هيات فوتبال استان و ديگر اعضاي اين مركز نيكوكاري از جمله سلطاني مدير هتل پرديس كرج، طاراني مدير مجموعه رستوران هاي روما،اباصلت عابد فعال رسانه اي ، دكتر پژمان مخبر ، بهروز رحيمي و... در ساختمان هيات فوتبال برگزار شد

 

 

مصطفي سعيدي سيرايي نايب رييس هيات فوتبال و رييس عامل اين مركز نيكوكاري با بیان اینکه جامعه فوتبال البرز به عنوان صد و چهل و چهارمين مرکز نیکوکاری در سطح كشور و اولين مركز در جوامع ورزشي تاسيس گرديده است گفت:
نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری در ورزش فوتبال اصلي ترين محور از اهداف تشکیل اين مركز مي باشد.
رييس عامل مركز نيكوكاري جامعه فوتبال البرز افزود:
مراکز نیکوکاری می توانند کمک موثری به کمیته امداد در راستای رسیدگی هر چه بهتر به نیازمندان و محرومین باشد . ما ميخواهيم راه ارتباطی بین خیران و نیازمندان اين جامعه ورزشي را ساخته و به با معرفي نیازمندان به خیرین و نیکوکاران گره‌ای از مشکلات آنها بگشایيم.
سعيدي سيرايي با بیان اینکه نقش كميته امداد در این مركز حمایت، نظارت و پشتیبانی می باشد اظهار کرد: مابقی وظایف این مركز به عهده اهالی فوتبال مي باشد و جذب حامیان، نیروهای افتخاری، نیکوکاران و تشکیل گروه های نیکوکاری در دستور كار اين مركز مي باشد.
بيك وردي رييس هيات فوتبال استان البرز نيز عنوان نمود:
 شناسايي نیازمندان واقعی در سطح استان، توزیع عادلانه وجوه و اقلام اهدایی خیرین، جذب کمک های نقدی و غیرنقدی و اشتغال زايي از جمله اهداف این مراکز مي باشد

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: جامعه فوتبال البرز با بيش از سي هزار عضو بيمه شده ، پر جمعيت ترين جامعه ورزشي در سطح استان مي باشد . سياست ما در اين مركز مي بايست به گونه اي باشد که در ذهن مردم این سوال ایجاد شود که هر کدام از اعضای جامعه چه وظیفه ای در برابر نیازمندان دارند تا ضمن ترغيب آنها به فعاليت در عرصه احسان و نيكوكاري، هركس در زمینه تخصص خود به نیازمندان کمک كند، اين را فراموش نكنيم كه در این مركز پول حرف اول را نمی زند بلکه خدمت اولویت است.

گفتني است در پايان اين نشست مبالغي به عنوان كمك هاي نقدي توسط اعضا به صندوق اين مركز نيكوكاري واريز شد
  • سید محمد ورامینی 1399/03/24 14:18:21

    تصورم از هرچی البرزی بود رو به هم ریختید . واقعا توی استان شما دزدی یه فرهنگ شده . شما خیلی عقب افتاده هستید. چرا جواب این هنرمندانی که برای شما لوگو طراحی کردند رو نمیدید؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ به