1397/07/11 16:04:33

اسفندیاری مدیرعامل باشگاه مقاومت استان البرز: طبق قوانین با کیانفر برخورد می‌کنیم
او از شرایط تیم آگاهی داشت/ گاهی شرایط حکم می‌کند که با اتوبوس و قطار تیم سفر کند

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز از استعفای سرمربی این تیم می گوید.

اسفندیاری مدیرعامل باشگاه مقاومت استان البرز: طبق قوانین با کیانفر برخورد می‌کنیم
او از شرایط تیم آگاهی داشت/ گاهی شرایط حکم می‌کند که با اتوبوس و قطار تیم سفر کند

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز از استعفای سرمربی این تیم می گوید.

۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

اسفندیاری مدیرعامل مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد استعفای سرمربی این تیم گفت: تا کنون استعفایی از سمت ایشان به ما نرسیده و ما از طریق سایت ها از استفعای ایشان اطلاع پیدا کردیم و تا زمانی که بصورت کتبی ایشان استعفا ندهند این استعفاء معتبر نیست و ما طبق قوانین سازمان لیگ و قرارداد با ایشان برخورد می کنیم و در مورد غیبت ایشان در تمرین امروز نیز تصمیمات مقتضی را اخذ خواهیم نمود.

اسفندیاری در پاسخ به ادعای سرمربی مستعفی این تیم در خصوص کمبود امکانات عنوان کرد: ابتدا باید به مسئله ای در این مورد اشاره کنم که اقای کیانفر سال گذشته هدایت این تیم را بر عهده داشت و امسال نیز با اگاهی قبلی و درک شرایط با این تیم قرارداد خود را تمدید کرده است. امکانات امسال ما نسبت به سال گذشته نیز بهتر و بیشتر شده است .
وی افزود: مقاومت البرز کمپ تمرینی و خوابگاهی و مرکز فیزیوتراپی و استخر اختصاصی مجهزی دارد که کمتر تیم لیگ برتری این امکانات را دارد. از طرفی نباید امکانات تیم مقاومت البرز را با گیتی، حفاری و مس مقایسه کرد.

وی در مورد بازگشت تیم با اتوبوس از شیراز و البسه تیم نیز گفت: گاهی شرایط حکم می کند که با اتوبوس و قطار تیم سفر کند و همیشه امکان سفر با پرواز نیست امسال نیز برخی تیم ها سفرهایی با اتوبوس و قطار داشته اند. در مورد لباس نیز ما یک ارگان دولتی هستیم و مقام معظم رهبری شعار حمایت از کالای ایرانی را داده اند و این وظیفه ما می باشد که از برندهای ایرانی حکایت کنیم که انصافا کیفیت خیلی خوبی هم دارند ولی متاسفانه برخی ها شجاعت ندارند و دنبال توجیه شکست با موضوعات مختلف هستند.
مگر می‌شود تمام خدمات بازیکنان سرباز که هر کدام جزو بهترین بازیکنان کشور هستند را بعلت مسائل واهی زیر سوال برد. سرباز قهرمانان ما بهترین هستند و من و باشگاه مقاومت البرز به وجودشان افتخار می‌کنیم.
درست است که ما کمبود های داریم و مسئولین شهری کم توجه هستند ولی از خیلی باشگاه های خصوصی که امکانات و پول خوبی دارند سر هستیم.

در جواب جو سازی های جناب کیانفر بنده به رسانه ها اجازه میدهم و دعوت میکنم از شرایط باشگاه بازدید کنند و حتی با بازیکنان و بقیه اعضا در خصوص موارد مطرح شده مصاحبه داشته باشند.
در نهایت این حق برای باشگاه مقاومت البرز محفوظ است در خصوص اتهامات وارده توسط آقای کیانفر دفاع و توضیحاتی در جهت تنویر افکار عمومی ارائه شود.