1398/02/23 12:26:20

اجرای مرحله دوم کمک رسانی به هم وطنان سیل زده با همت هیات فوتبال استان البرز در ایام ماه مبارک رمضان

 و خدایی که در این نزدیکی ست ...

اجرای مرحله دوم کمک رسانی به هم وطنان سیل زده با همت هیات فوتبال استان البرز در ایام ماه مبارک رمضان

در بسیاری از استان‌های کشور، هموطنان عزیزمان همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با آثار سیل ویرانگر و افسارگسیخته ای می باشند که در ماه های گذشته گریبان گیر آنها شده و متاسفانه در این وانفسا دچار آسیب‌های مالی فراوان شده‌اند.

در این راستا و با توجه به فرا رسیدن ایام مبارک رمضان و لزوم اُنس با مردم و کمک به هم نوع ، هیات فوتبال استان البرز ضمن ابراز همدردی ، در مرحله دوم کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده، خواستار مشارکت حداکثری و امداد رسانی برای تهیه اقلام مورد نیاز این عزیزان می باشد.

هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه به ساختمان هیات فوتبال استان البرز واقع در ورزشگاه دکتر شریعتی کرج نزد آقای محسن عالمی کمک های نقدی و غیر نقدی ( بیشتر مواد شوینده و بهداشتی از قبیل صابون ، شامپو ،مسواک ،خمیر دندان، نوار بهداشتی ،پوشک بچه و ...) را تحویل نمایند تا در کوتاه ترین زمان به دست هموطنان سیل زده برسد.

ضمن تشکر از همکاری و کمک دوستان در مرحله اول امداد رسانی امیدواریم با همیاری شما عزیزان بتوانیم در جهت رفاه حال مردم شریف مناطق سیل زده و رفع مشکلات به وجود آمده قدمی دیگر برداریم و از پاداش اخروی آن نیز بهره مند شویم

روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز